despre stele

stars

vara asta am ajuns în Paradis. am coborât din mașină, obosită, neliniștită, speriată și tăcută. m-ai epuizat tu, m-a epuizat drumul și m-au epuizat gândurile.

probabil anume epuizarea asta m-a adus în Paradis. n-am mai văzut niciodată atâtea stele pe cer câte erau în seara aceea. m-am cutremurat.

erai tu acolo, era ea, eu, el, noi. voi toți erați acolo. mă priveați de parcă nu m-ați mai văzut niciodată. ma examinați de parcă încercați să mă eliberați de toată neliniștea care aștepta să atace, ca o leoaică flămândă. mă simțeam ca un pacient în cabinetul unui psiholog.

*

n-am mai văzut niciodată atâtea stele pe cer câte erau în seara aceea. erau miliarde. câte una pentru fiecare. dar nu… nu, nu. în seara aceea erau toate pentru mine. nu mai aveam nevoie de lumină, nu mai tânjeam după îmbrățișări și alinări. îmi ofereați prea mult, nu-mi permiteam să cer și altceva. eram liberă ca o zi senină de vară.

*

n-am mai văzut niciodată atâtea stele pe cer câte erau în seara aceea. am văzut Paradisul pe pământ.

 

 

Lasă un răspuns

