Oameni rosii

hgfdfghjk

Sunt un om curios.

Azi am văzut o fată frumoasă şi interesantă. Avea o eşarfă roşie la gât şi pantofi roşii. Zâmbea continuu, deşi-s aproape sigură că tăinuieşte multe istorii. Îmi imaginez că are o cameră cu pereţii de culoarea vişinei, teancuri cu cărţi sub pat, draperii menite să ascundă poveşti multe şi, totuşi, ferestre mari. Avea ochelari roşii, care se asortau, desigur, cu eşarfa şi pantofii.

Aveam impresia că nu prea bea cafea, căci era mult prea liniştită şi genera o stare „de dormit”. Tot căuta ceva în geantă şi, dacă nu găsea, se consola automat, dând din cap, de parcă nu e prima dată când uită ceva acasă. Şi, totuşi, nu se enerva şi nici nu uita să zâmbească. A sunat-o cineva, s-a bâlbâit, a râs, a făcut ochii mari şi apoi a râs din nou şi a închis.

Fata asta mi-a făcut ziua mai frumoasă. Mi-a adus aminte de un om tare drag, pe care nu l-am mai văzut demult. Iar dorul ăsta m-a făcut curioasă. Am vrut să ştiu ce viaţă duc oamenii care seamănă între dânşii.

Oare-i fata pe care am văzut-o eu sau am ratat-o?

Lasă un răspuns

