rutină-ncăpătoare

tare ştii să impresionezi, decembrie uitat!

mă trezesc cu tine la uşă şi nici măcar nu m-am schimbat!

umblu tot în tricoul de vara trecută, cu părul nearanjat,
căutându-mi ochelarii pe masă, uitând că-s pe cap;
cu o carte sub pernă, încălţată-n ciorapii verzi în care nu prea mai încap;
cu telefonul în mână, vorbind cu cineva drag,
plângând amarnic sau zâmbind în prag.

mi-ai adus ceva nou, frumos, decembrie drag?
mi-a şoptit cineva c-ai trecut, pribeag,
şi mi-ai lăsat sub uşă nişte mâini calde,
o inimă mare,
doi ochi frumoşi şi-o mare de soare!

m-ai regăsit mică, pierdută, fericită şi naivă. aşa cum m-ai lăsat,
dar ştii şi tu că ziua tot ascunde câte ceva din ce-i mai de uitat…

15328194_1321565554580929_1300275985_n

Lasă un răspuns

