septembrie oare?

septembrie se furişează ruşinat şi mă inundă.
cu ce? căldură, schimbări şi vise.
încerc să nu mă-nec, să plutesc, liniştită, ca să mă ţin la suprafaţă.

mi-e frică să nu mă fure valul ăsta de septembrie şi să mă ducă pe alt mal.
totuşi, până ajung acolo, o să-mi savurez inundaţia, drama, curajul şi evanescenţa amintirilor şi a dorului. o să mă dedic străduinţelor de a nu mă scufunda şi de a face faţă presiunii.

*

apa mă urmăreşte pretutindeni. poate pentru că mi-e frică de ea. sau poate pentru că, inconştient, mă apropii de tot ce-mi provoacă teamă.

cert e că nu-mi mai pare rău de nimic.

septembrie drag, inundă-mă, te rog. 

Processed with VSCOcam with a1 preset
Photo source

 

 

Lasă un răspuns

