Reintoarcere

sub soare

Întreaga mea adolescenţă s-a bazat pe descoperiri, cercetări, frământări, decizii şi aşteptări. Toate acestea-s găzduite de cămeruţa mea de la Chişinău.

Am părăsit-o cu aproximativ 9 luni în urmă pentru o altă cămeruţă de la Iaşi, care, însă, n-a reuşit să-mi fure sufleţelul totalmente din locşorul meu de la Chişinău. Căci nimic nu e mai frumos decât să îţi aminteşti continuu şi mai apoi să revii între cei patru pereţi în care ai crescut, unde ai început să îţi cauţi personalitatea.

Am păşit pragul camerei şi, instantaneu, mi-au străfulgerat mintea mii de gânduri şi amintiri din ultimii 4 anişori ai vieţii mele. Mi-am cercetat măsuţa la care, cu exact un an în urmă, selectam de prin cărţi sute de teoreme şi formule matematice pentru examenul de bacalaureat. Nicidecum doar la matematică, însă! Nici istoria nu m-a lăsat să dorm în mai… Apoi m-am aşezat pe patul moale, care, bietul de…

Vezi articol original 237 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

