Weekend productiv

Weekend-ul ăsta a fost atât de încărcat, încât abia reuşeam să mănânc.

Am spus cândva că sunt într-o continuă căutare de muncă voluntară. Ei bine, ultimele două săptămâni au fost minunate, căci am găsit, în sfârşit, nişte locşoare în care m-am simţit bine.

Sâmbătă am fost voluntară la Festivalul Luminii de la Iaşi organizat de Cercetaşii României. Nu pot să spun c-am muncit foarte mult, nu e într-atât de greu să aranjezi 6000 de gulguţe într-un parc 🙂 Dar a fost o experienţă foarte frumoasă, amuzantă şi interesantă. Pe lângă faptul că am cunoscut nişte oameni minunaţi, care au muncit foarte mult pentru evenimentul ăsta, mi-am implinit dorinţa şi dorul de a face voluntariat din nou. Căci, până la urmă, asta e o muncă mai mult sufletească decât trupească.

La festivalul ăsta am realizat că mai există oameni buni. Mai există oameni care ştiu ce-nseamnă dăruire de sine şi ajutor. Mai există oameni altruişti. Toţi copiii aceia alergau întruna printre gulguţe şi-şi ofereau ajutorul în aranjarea şi aprinderea lumânărilor. Ba mai mult, erau şi părinţi care au stat în genunchi, aprinzându-le, chiar dacă eram noi, voluntarii, pentru task-ul ăsta.

Dar ce frumuseţe a fost după ce s-a lăsat întunericul! Tot parcul a fost umplut de lumini, de parcă eram într-o poveste frumoasă!

12871485_811357612331999_4312462855335413738_n

13335696_811367812330979_5076617548867477067_n

IMG_6831

Iar duminică m-am lăsat dusă de val. Ei bine, până la evenimentul de duminică m-am lăsat dusă de val două săptămâni la repetiţii, căci nu-ţi iese bine dansul decât când îl dansezi dincolo de limitele raţiunii. If you know what I mean. Dar duminică am fost (again) lângă nişte oameni minunaţi, pentru care dansul e un „way of life” (nu vreau să traduc în română, căci nu sună atât de dramatic şi important) şi care mi-au făcut ziua mai frumoasă. Tot ce sper e să nu mă opresc aici şi să ajung (cândva) să-mi îndeplinesc visul de a deţine o şcoală de dans. Prin greutăţi, spre stele. N-am dansat de mulţi ani, dar (sper) că nu mi-am pierdut abilităţile. Sper să-mi fac timp zilele următoare să îţi mărturisesc şi câteva detalii despre dans. Dar până atunci, îţi doresc o seară frumoasă 🙂

13335224_1125055834231903_49885166_n

Lasă un răspuns

