Descoperiri întârziate

Am trăit 18 ani în Moldova şi n-am reuşit să văd atâtea câte am văzut de când am plecat de aici. Bine zice lumea că preţuieşti atunci când pierzi.

Azi am decis să o luăm spre lacul de la Dănceni să studiem un pic geografia lui şi să vedem şi împrejurimile. Din fericire, natura a fost de partea noastră, ne-a dăruit o zi caldă, însorită şi perfectă pentru plimbări pe câmpii, dealuri şi coline! Mulţi văd lacul atunci când trec pe lângă el pe stradă, puţini, însă, îl văd din perspectiva satelor aflate „în inima lui”. Iar noi am avut un ghid nemaipomenit, care ne-a arătat cele mai pitoreşti locuri! Te uitai la câmpiile acelea şi tare ţi se mai trezea pofta de a te tăvăli prin iarba verde, sub soare!

Pozele pe care vi le arăt reprezintă doar un sfert din frumuseţea regiunii. Nu plecaţi din Moldova fără să dedicaţi o zi lacului de la Dănceni şi împrejurimilor. Asta, desigur, dacă aţi dedicat încă câteva sute de zile celorlalte meleaguri nemaipomenite ale Moldovei.

13147984_1108476135889873_1444166789_o

13161313_1108476149223205_2135866669_o

Şi dacă tot ne-am răsfăţat astăzi, am încheiat ziua la fel de frumos cu o aromă de cafea cu lapte şi de ceai cu miere…

13169910_1108476699223150_2039406104_o

Vă doresc şi vouă o seară frumoasă şi nicicând să nu ezitaţi să apăraţi splendorile minunatei noastre Moldove!

Lasă un răspuns

